Tredje inlägget

Hej min ängel som ligger i magen och rör och bökar runt nu är det inte alls långt kvar (13 dagar).
Du ska veta hur mycket mamma längtar efter dig.
Inatt har jag iaf fått sova mer än vad jag brukar du har till och med varit så gullig mot mamma att du inte ens tryckte dig något mot kissblåsan så jag klev inte upp på toa förrän tidigt på morgonen , tack min älskling!
Igår var jag en liten runda på Coop med mormor och du fick din allra första bok av din mormor som handlar om en mus eller råtta som heter Molly
sen så har din morfar suttit på tradera och budat på en skötväska,åkpåse och regnskydd.
Han har fått skötväskan och åkpåsen och regnskyddet är på väg:)

Ska försöka få din moster att komma hit någon dag så hon får klippa mig , men hon är riktigt seg ja du ska få se sen då du kommer ut och träffar henne .

Nu ska mamma och pappa dricka te och äta mackor sen så vill sitter Nataz nu och gnäller och tycker att vi ska ge honom lite uppmärksamhet

Glöm aldrig att mamma älskar dig mer än livet själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0