Första inlägget

Hej mitt mirakel!

Vet att det inte är så långt kvar nu tills vi ses så jag kanske skulle ha kommit på denna ide´ att skriva till dig lite tidigare , men som de säger bättre sent än aldrig.

Nu är det bara 17 dagar kvar tills du är beräknad. Det kan både bli tidigare och det kan kan gå över tiden.
Själv hoppas jag att jag slipper gå över tiden så hoppas att du är snäll mot mamma och ser till att det blir så.

Har varit hos barnmorskan idag också och allt såg bra ut som vanligt. Ditt hjärtslag låg idag på 155 och det var normalt.
Hon sa att jag har haft hur bra graviditet som helst det enda som har varit lite dåligt är mitt blodvärde så jag har fått käka järntabletter men nu så var det hur bra som helst men jag skulle ändå fortsätta äta dom tabletterna tills du har kommit till världen.
Sen så var mitt blodsocker lite för högt idag gränsen är 10,0 och jag låg på 9,5 så nu måste jag trappa ner på sockret så nu får du se till att jag inte är så sötsugen hela tiden utan du får komma på något nytt jag får bli sugen på istället.

Nu så ringde din mormor och bad mig komma till Coop för att titta på någon overall hon hade hittat till dig så jag får skriva mer till dig ikväll

Mamma älskar dig <3


Så nu har man varit på Coop.
Det var en skitfin overall din mormor hade hittat den var brun med turkosa renar på ,ohh du kommer att bli så söt i den. Jag längtar SÅÅ tills jag får se dig i den.Ska lägga upp en bild på den också så alla får se vad fin du kommer vara i vinter:)

Gud vad du håller på att böka runt i magen du är nästan aldrig lugn , men det är bara bra för då vet man att allt är som det ska och sen så är det sån underbar känsla att känna då du rör dig.

Kan knappt tro det är sant att jag snart får ha dig i min famn . Tiden har gått så fort tyckte det var nyss jag fick veta att jag väntade dig.

Nu
ska jag ta fram det jag och pappa ska äta till middag tror det får bli blodpudding det är både nyttigt och innehåller mycket järn som just nu din mamma behöver.
Ska också fota overallen och lägga upp en bild sen efter middagen.


Kom på att du fick en grön body och en mössa av din mormor idag också



   




Glöm aldrig bort att mamma och pappa älskar dig
!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0